El meu blog!

Després de molts dies de rumiar i d’allargar-ho, avui ha sigut el dia. I potser no n’hi ha per tan, però estic molt contenta. Acabo de crear un petit espai en un espai molt gran, com és internet, jo també vull posar el meu granet de sorra.

Us convido a passar-vos per aquí sempre que vulgueu. La meva idea és compartir amb tots vosaltres els plats i àpats que faig i cuino a casa per mi i pel Sergi, el meu company. A més, vull que sigui un espai on hi penjaré comentaris, idees i on a part de receptes m’agradarà posar coses relacionades amb la salut.

Anuncis

7 pensaments sobre “El meu blog!

  1. eiiii, veig q t’has unit al mon dels bloggers!! T’he anunciat el teu blog al meu, Si saps com va, anuncia’m el meu blog al teu plis, ja que tenen coses relacionades.
    mamiescaladora.blogspopt.com

    una abraçada

  2. Que guay pitxut!! M’encanta! Ara podràs transmetre a més gent tot el què saps de dietètica, de fisio, de salut, etc. Em fa molta il·lu!!

Deixa un comentari

