Vibrant amb l’amor… Disfrutant del moment!!!

Fa dOLYMPUS DIGITAL CAMERAies que sento dins meu una sensació d’amor i estimació que no sé expressar amb paraules. Ultimament m’estàn passant un munt de  coses bones, i m’encanta!

El blog és de receptes de cuina naturista, però avui tinc ganes de fer una excepció. Aprofito aquest espai per intentar expressar una mica aquests sentiments que brollen de dins meu.

Primer de tot vull dir-li des d’aquí al Sergi que l’estimo, que l’estimo molt, que sóc feliç caminant i construint junts els nostres camins que s’han trobat i s’han unit. T’estimo pingu! (No m’allargo més perque no vull que quedi cursi!!). A més, hi ha la Nuk, la nostra gosseta preciosa, és un tresor caigut del cel, és lo millor que hi ha… No tinc més paraules…!!!  😉

La Berta, la meva amiga incondicional, la meva germana bessona, no m’imagino la vida sense tu. T’arrepimu pitxut!

Vull dedicar també unes paraules a totes les persones del curs de cuina, hi ha un abans i un després. Cada dimecres a la nit he posat al facebook que al dia següent em toca dijous terapèutic, i es que per mi ha sigut una de les millors teràpies. Estic molt contenta i molt satisfeta de mi mateixa per haver sigut capaç de fer el pas quan vaig decidir fer el curs. He pogut conèixer gent increible i he aprés moltes coses més a part de receptes… M’agradaria des d’aquí donar-vos les gràcies a tots, especialment al Gabor, amb la teva manera de ser i de sentir, de viure i d’expressar-te, has fet que més d’un dia m’emocioni…! També us estimo a tots, espero que les meves vibracions us arribin.

Vaig escribint i estic veient que sento amor cap a tothom, que m’agradaria que tots estiguéssiu bé, que us estimeu a vosaltres mateixos, que cadascú sigui feliç fent el que fa, que cadascú sigui capaç de ser autèntic, sincer amb ell mateix i respectuós amb les persones, amb la vida, amb el medi ambient i els animals, amb la mare terra…(ara si que ha quedat una mica cursi, però… ;))

Veig que em caldria molt espai i més estona per nombrar-vos a tots els que pugueu estar llegint això, us estimo a tots.

Estic aprenent que les persones sóm com sóm i actuem com actuem per les nostres experiències viscudes. No hauriem de jutjar ni fer un prejudici, ja que molt sovint ens podem equivocar i potser ens deixem perdre algú molt interessant amb qui podem compartir un munt de converses, emocions, moments, etc. No sé si m’he explicat, ara per ara no sóc massa bona escriptora, el fet de tenir el blog fa que hagi de treballar aquesta vessant… jijijiji!

A la vida tot el que passa és per que ha de passar, el que hagi de ser serà… A poc a poc vaig deixant-me endur per la corrent, confiant amb la vida, fluint com l’aigua d’un riu, lentament ho estic interioritzant. Potser us pregunteu com es que fins ara no ho havia fet, i sí, si que ho havia fet, però es passen èpoques… Sento que vaig recuperant la llum, construeixo de nou una Martina única!

Bé, em sembla que això és tot, ara mateix no em surt res més, espero haver-me explicat prou bé, que m’hagueu entés.

M’agrada compartir, em senta bé i em reconforta fer-ho! M’he permés aquest post per que per mi no deixa de ser una manera més d’expressar i de donar, com amb les receptes, el que vull és que la gent les provi, les faci i pugui disfrutar i compartir, que cuinin per ells mateixos, per les seves famílies i per tothom. Cuinar és una altra manera d’expressar l’amor cap als altres.

Una abraçada plena de llum!

Martina

Un pensament sobre “Vibrant amb l’amor… Disfrutant del moment!!!

Deixa un comentari

