Flam de plàtan i llimona

flam de plàtan i llimona (1)

 

Aquesta, és una recepta per a l’estiu ja que l’agar-agar ens refresca el cos i el plàtan és una fruita tropical de la que no convé abusar-ne durant els mesos més freds.

Una versió de flam saludable, rica en magnesi i potassi excel·lent per berenar en les èpoques caloroses de l’any.

Continua llegint

Anuncis

Púding de chía i nabius

puding de chia amb nabius frescos (1)

La recepta d’avui és una proposta per esmorzar, berenar o per postre! Resulta molt nutritiva ja que conté una bona càrrega de vitamines, minerals, aminoàcids i greixos saludables interessants per a l’organisme.

Els fruits vermells estàn farcits d’antioxidants i són rics en substàncies amb poder antimicrobià i antifúngic.

Continua llegint

Pastís cru de pastanaga amb nata d’anacard

pastís cru de pastanaga (1)

Mireu que us porto avui! Una altra recepta per als qui voleu començar a menjar cru, vegà, sense gluten, sense làctics i sense sucre! Deliciós!

Aquesta és la meva versió d’un pastís molt típic i freqüent a la xarxa, a veure que us sembla.

La pastanaga és rica en betacarotens (precursors de la vit. A). Són compostos que ajuden a mantenir la vista i la pell en bon estat de salut! A més, aporta antioxidants beneficiosos per l’organisme. I per si fos poc, aquesta arrel conté ferro, potassi, fòsfor, calci, magnesi i àcid fòlic.

Continua llegint