Arròs amb llet de coco i plàtan caramelitzat a TV3

Martinatv3

Apreciats lectors, tenia moltes ganes de compartir amb vosaltres aquesta súper experiència que vaig poder viure: anar a cuinar al programa CUINES de TV3.

Vaig fer un arròs amb llet de coco i plàtan caramelitzat. Va quedar boníssim.

Al principi estava una mica nerviosa, però després em vaig relaxar i tot va sortir genial. Com m’agradaria dedicar-me a això!!! Ja tinc ganes de tornar-hi. Cal dir que tots els que estàn allà t’ho posen molt fàcil i t’ajuden a que sigui molt còmode. Però lo millor de tot va ser l’ajuda de la meva “jefa”, sense ella, potser no hi hagués pogut anar.

Aquí us deixo la recepta: http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/5153035

Bé doncs, espero que us agradi!

Salut

Deixa un comentari

